سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدانید که از جمله بلاها درویشى است و سخت‏تر از درویشى بیمارى تن ، و سخت‏تر از بیمارى تن بیمارى دل . بدانید که از نعمتها فراخى مال است و بهتر از فراخى مال ، درستى تن و بهتر از درستى تن ، دل از گناه محفوظ بودن . [نهج البلاغه]
الهه گل
 
موفقیت

موفقیتهای بزرگ از تقلا بدست می آید

زمان حرکت به جلو، جزو دشوارترین کارهاست. پس تنها به ادامه دادن فکر کنید. شما زودتر از کسی که پیشرفت برایش زحمتی نداشته به مقصد می رسید.

اگر معتقدید دستیابی به قله های بزرگ موفقیت به آسانی صورت می گیرد، در این صورت هرگز متوجه نخواهید شد فرآیند موفقیت چگونه انجام می پذیرد و میدان دید خود را بسیار محدود کرده اید. صعود در هر زمینه ای دشوار، وقت گیر و بیشتر ملال آور است.

علت اینکه قله جای شلوغی نیست این است که بیشتر مردم کارهایی که برای کسب موفقیت ضروری هستند، انجام نمی دهند. موفقها به این دلیل که از رها کردن، امتناع کرده اند، پیروز شده اند. آنها بعد از اینکه مردم عادی دست از کار کشیدند و به خانه رفتند، به تنهایی به زحمت کشیدن ادامه دادند.

"رالف والدور امرسون" می گوید: قدرت ما به دنبال ضعفهای ما به وجود می آید. تا رنج نکشیم، تحمل نیش نکنیم و مورد تهاجم قرار نگیریم، خشم همراه با نیروهای پنهان از ما ظاهر نخواهد شد.

کشمکش و تقلا شما را وا می دارد در پی غلبه بر فقر و فلاکت بر آیید و شما را به دستاوردهای واقعی سوق میدهد. هر تلاش خود را به عنوان فرصتی جهت افزایش رشد شخصیتی خود لحاظ کنید. خود تلاش صرف نظر از نتیجه آن شخصیت شما را می سازد. اگر می دانید راهی که می روید، صحیح است، در همان راه بمانید. هر چند که تمام دنیا در ظاهر مختلف شما بوده وتمام دوستان و نزدیکانتان در مورد درستی تصمیم گیری شما مردد باشند. هنگامیکه در آن موفق میشوید همه آنها خواهند گفت که آنها از قبل می دانستند که شما نیروی لازم برای موفق شدن در این راه را دارید.


کلمات کلیدی: یادآوری

نوشته شده توسط الهه گل 86/3/19:: 5:30 عصر     |     () نظر
 
آرامش

چگونه می توان آرامش، خوشبختی، شاد کامی، سلامت و ثروت را به تجربه ای پایدار مبدل نمود؟

قدم اول بینش خود شماست. چون زندگی همان را به شما می بخشد کهسزاوارش باشید.جهان بیرون باز تاب جهان درون خودتان است و همه امکاناتی که تا به حال جمع آوری کردید، نتیجه پذیرش درونی خودتان بوده است. پس خود قضاوت کنید.

اصل وجود:اگر در زندگیتان طالب موهبتی هستید، بی درنگ فضای خالی بیافرینید. از وسایل و اشیای بی مصرف شروع کنید. آنها را از زندگیتان بیرون بریزید. به یاد داشته باشید که آنها سمبول اندیشه ها و آگاهی های گذشته شما هستند.شما برای ایجاد فضای خالی، دو کار اساسی را باید به انجام برسانید که این دو مکمل یکدیگرند و اتحاد آن دو گشایش زندگیتان را فراهم می آورد.پالایش و بخشایش

اصل عدم مقاومت:آب از آن رو نیرومندترین عنصر است که به طور کامل غیر مقاوم است. آب می تواند صخره را بشکافد و هر چه را که در برابرش قرار بگیرد، بروبد.

اصل تجسم خلاق: فن استفاده از نیروی خیال می باشد. در گذشته بسیاری از ما قدرت تجسم خلاق خود را به طور نا خود آگاه به کار برده ایم. به علت نگرشهای ریشه دار منفی که به زندگی داشتیم،خودبه خود منتظر کمبود و مشکلات زندگی بوده ایم.

اصل نفوذ کلام :کلام انسان عصای معجزه گر اوست. عبارتهای تاکیدی، فنی قدرتمند است که در مدت زمان کوتاه می تواند گرایش ها و انتظارهای ما را در زندگی دگرگون کند.

ثروت حقیقی یعنی عدم مقاومت و وابستگی. یعنی رهایی نسبت به همه چیزهای زندگی

از کتاب: عشق جادوی شفا


کلمات کلیدی: یادآوری

نوشته شده توسط الهه گل 86/3/11:: 10:37 صبح     |     () نظر
 
توازن
طبق قانون بقای شادی هیچ شادی از بین نمیره؛

بلکه فقط از دلی به دلی دیگه جابه جا می‌شه..

کلمات کلیدی: یادآوری

نوشته شده توسط الهه گل 86/3/4:: 12:49 صبح     |     () نظر
آموزش میوه آرایی مخصوص سفره هفت سین خنچه عقد و سفره آرایی

.

آموزش speaking آیلتس همراه با فیلم های آزمون مصاحبه شفاهی آیلتس 'display:none'>

کد جمله تصادفی

کد جمله تصادفی