سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به مردم بیاموز و دانش دیگران را فراگیر، تا دانش خود را استوار کرده و آنچه را که ندانسته ای بدانی . [امام حسن علیه السلام]
الهه گل
 
تروت

ایده ثروت را در ذهن خود بکارید.

از یاد نبرید که هر چه را بد و مذموم و ناپسند بدانید از دست خواهید داد. فقط باید جانب اعتدال را رعایت کرد.بدون درنگ دیدگاههای خود را نسبت به پول تغییر دهید. یادتان باشد که هر چه را محکوم کنید از دست خواهید داد. کیمبی می گوید:فکری را که به دیگران نسبت می دهی خود نیز تحت تاثیر آن قرار می گیری.پس چیز هایی را که برای یک زندگی خوب می خواهید در ذهن خود مجسم کنید و یا در جایی یادداشت کرده و هرروزآن را زیر لب تکرار کنید. پس از مدتی به شرط داشتن اعتقاد، از نتایج آن حیرت خواهید کرد و به آرزوهایتان خواهید رسید.

سمیرا مومنی


کلمات کلیدی: یادآوری

نوشته شده توسط الهه گل 86/8/5:: 8:57 صبح     |     () نظر
 
آینده

آینده ازهم اکنون ساخته می شود.

بیاموزید که حتی پیروزی های خیلی کوچک را همواره به خودتان یاد آوری کنید.به دنبال چیزهایی بگردید که احساس قدرت، پیروزی و موفقیت را در شما تقویت می کند.قدر تمام چیزهای کوچک و بزرگ را در زندگی بدانید و از آنها برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید. قدر همه چیزها را بدانید و فقط از چیزهای آشکار قدر دانی نکنید. چیزهایی را برای قدر دانی جست و جو کنید. هرگز از قدر دانی خود دست برندارید. هرگز از باور به خود دست برندارید و منتظر نباشید که اتفاقات جدیدی روی دهند. شروع کنید به خلق کردن، زیرا آینده از اکنون ساخته می شود. قدر داشته هایتان را بدانید. ما با متمرکز شدن بر آنچه می خواهیم، کاملا فراموش می کنیم که قدر چیزهایی را که قبلا به دست آورده ایم بدانیم. بیاموزید که حتی پیروزی های خیلی کوچک را همواره به خودتان یادآوری کنید.

 

همایون بنا درخشان

.

 


کلمات کلیدی: یادآوری

نوشته شده توسط الهه گل 86/8/5:: 8:55 صبح     |     () نظر
آموزش میوه آرایی مخصوص سفره هفت سین خنچه عقد و سفره آرایی

.

آموزش speaking آیلتس همراه با فیلم های آزمون مصاحبه شفاهی آیلتس 'display:none'>

کد جمله تصادفی

کد جمله تصادفی